czwartek, 2 grudnia 2010

Na dzień dobry trochę teorii:)

W moim pierwszym poście chcę wam ogólnie przedstawić czym jest sport.
Za słownikiem języka polskiego: sport ćwiczenia i gry mające na celu rozwijanie sprawności fizycznej i dążenie we współzawodnictwie do uzyskania jak najlepszych wyników.
Wśród sportów wyróżniamy np.: sport kwalifikowany, sport rekreacyjny, masowy, sporty ekstremalne, sporty siłowe.
Znane przysłowie powiada: Sport to zdrowie. Czy zgadzacie się z nim? A może macie odmienne zdanie na ten temat? Ile według was w tym prawdy? Czekam na wasze przemyślenia:)

13 komentarzy:

  1. Sport to zdrowie, każdy Ci to powie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. IMO, żaden wyczynowo uprawiany sport, nie jest zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sport to zdrowie oczywiście, ale moim zdaniem nie każdy. Np. boks ze zdrowiem mi się nie kojarzy. Ale ogólnie popieram rekreację dla wzmocnienia ciała. I ducha tez :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam sport i zawsze staram się być aktywna, jednak myślę, że nie każdy sport jest bezpieczny...

    OdpowiedzUsuń
  5. z racji tego ze naplatalam napisze jeszcze raz ;}
    zdrowo jest pobiegac poplywac pograc w cos, jednak we wszystkim nalezy miec umiar, a co najwazniejsze nalezy szanowac wlasne cialo i o nie dbac, gdyz z doswiadczenia mowie: stawy ma sie tylko jedne ;}

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowie, pod warunkiem, że nie prowadzi do niezdrowej rywalizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowie oczywiście:) Fajnie jest się czymś zająć zamiast siedzieć w domu. Tylko najgorsze jest kiedy w grę wchodzą wszelkiego rodzaju i kalibru kontuzję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy byłam mała...sądziłam, że sport to zdrowie i dobra zabawa. Dopóty dopóki nie wzbogaciłam swojego 'życiowego słownika' o wyraz: korupcja. W mediach usłyszeć można o takim zjawisku także w kwestii sportu, co ewidentnie zdrowe nie jest. Jeśli chodzi o dobrą zabawę, to kiedyś ktoś pokazał mi taką dyscyplinę, która nazywa się: wrestling. Jeżeli ktoś nie wie o czym mowa, to polecam wpisanie tego hasła np. w youtube. Ja byłam w kompletnym szoku, że coś takiego nosi miano sportu.
    A tak btw. to sport jest bardzo potrzebny w życiu człowieka (oczywiście we właściwej ilości) i może przyczynić się do pełni szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zgadzam się z Tobą Ulu:] sport to moja największa miłość, ale kiedy tylko widzę wrestling to na czole pojawia mi się taka # jak w bajkach;] aczkolwiek uważam, że wrestling nie jest sportem, a tylko grą, może nawet w pewien sposób aktorską, którą jest denna i dla nikogo nie potrzebna. Biją się przez pół godziny, naparzają krzesłami i co nie tylko, a żaden z nich nie ma nawet zadrapania;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uważam, że sport to zdrowie, ale pod warunkiem,że jest to "zdrowy" sport, tzn.bez korzystanie ze wspomagaczy, by za wszelką cenę być najlepszym, czy po to by w krótkim czasie mieć ogromne mięśnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak coś robić to na 100 procent. A zdrowie?? należy stosować diety i przyjmować witaminki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sport, owszem, ale tylko taki który naprawdę nas interesuje. W moim przypadku piłka ręczna :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Sport to zdrowie, choć nie zawsze. Zarówno jego niedobór jak i nadmiar mogą doprowadzić do poważnych zaburzeń i dolegliwości zdrowotnych. Warto jest uprawiać sport pamiętając o umiarze.

    OdpowiedzUsuń